8 Ekim 2014 Çarşamba

560 Mesleğe Sertifika Sahibi Olma Şartı Geliyor!


İstanbul'da meydana gelen ve 10 işçinin ölümüne neden olan asansör kazası, mesleki yeterlilik standartlarının yeniden gündeme getirilmesine neden olmuştur. Yeni yılda yürürlüğe girecek olan bu karar sonucunda elektrikçiden muslukçuya, sıvacıdan diğer iş kollarına varana kadar geniş bir yelpazeye hitap eden meslek gruplarına eğitim sertifikası alma zorunluluğu getirmektedir. Hem iş güvenliği açısından hem de mesleki yeterliliğin ispatı açısından son derece gerekli olan bu yöntem, elbette sertifika programları kurslarının da önem kazanmasına neden olmuştur.

Eğitim programları sayesinde mesleki yeterliliğe kavuşan birçok kişi var. Üstelik bunlar sadece hizmet sektöründen değil, üniversite mezunu olan beyaz yakalı çalışanlardan da oluşuyor. Özellikle üniversite eğitimi ile gerçek iş hayatında ihtiyaç duyulan pratik bilginin uyumsuzluğu sonucunda meydana gelen yetersizliklerin bu tarz eğitim programları ile giderilebildiği ortadadır. Eğitim sertifikaları sayesinde kendini geliştiren, mesleki yeterliliklerini elde ederek daha kolay biçimde iş bulan ve bu sayede eğitimi içselleştirerek bir yaşam formu haline getiren gençler, geleceğe daha aydınlık biçimde bakmamızı sağlıyor.

Profesyonellerin ve profesyonelleşmek isteyenlerin adresi olan IBS Türkiye'de siz de mesleğinize uygun bir eğitim programına dahil olarak sertifika sahibi olma şartına uyum sağlayabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder