4 Eylül 2014 Perşembe

IBS Türkiye!


Günümüzde birçok farklı sertifika programı var. Özellikle üniversiteye gitmemiş kişiler tarafından muhasebe, satış, pazarlama ve sekreterya kurslarına büyük ilgi gösterildiğini söyleyebiliriz. Ancak sertifika programları sadece bunlardan ibaret değil. Çünkü son yıllarda üniversite mezunu olan işsizlerin sayısında da ciddi bir artış yaşanmıştır ve bu da üniversite mezunlarının da sertifika alma zorunluluğunu meydana getirmiştir.

Eğitim düzeyi fark etmeksizin insanların hem mesleki, hem de kişisel gelişimlerini artırmaya yönelik sertifika programları düzenleyen IBS Türkiye, sizi de kariyer hedefinize ulaştırarak iş yaşamında mutluluğu yakalamanızı sağlayabilir. Bu nedenle İBS Türkiye'nin internet sitesine gelerek mikro eğitimler hakkında detaylı bilgi almalısınız. Sosyal medya uzmanlığı, marka yönetimi, satış eğitimi, pazarlama eğitimi, dijital pazarlama eğitimi, liderlik eğitimi, insan kaynakları sertifika programı ve e-ticaret eğitimi gibi çeşitli sertifika eğitimleri düzenleyen İBS dünyasına gelerek siz de hayallerinizi gerçekeleştirebilirsiniz.

Üniversite mezunu olduktan sonra iş arama sürecinde sertifika sahibi olmak amacıyla katıldığım IBS kursları, benim kariyerim açısından da son derece önemli gelişmelere neden olmuştur diyebilirim. Çünkü stajından başka herhangi bir iş tecrübesi bulunmayan biri olarak, mesleki yeterliliğimi iş verenlere ispat etmek amacıyla bir sertifika eğitimi almanın önemli olduğunun farkındaydım ve bu iş için de olmama gereken yerin IBS olduğundan emindim. Gerçekten de eğitimler neticesinde kısa süre sonra sertifikamı aldım ve iş başvurularımda daha başarılı olarak dilediğim işe girdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder