14 Ağustos 2014 Perşembe

IBS Türkiye'de Sertifika Eğitimi


Sertifika programları denildiğinde aklıma hemen sonu gelmeyecek kadar sıkıcı ve içerik bakımından da hoş ama boş eğitimler gelirdi. Çünkü nedense şimdiye kadar karşıma hep böyleleri çıkmıştı. Ayrıca teorik bilgi bakımından her ne kadar doyurucu olasalar da, sertifika eğitimlerinin pratik manada son derece yetersiz kaldıklarını da düşünmeden edemiyordum. Ancak tüm bu düşüncelerimi değiştiren bir sertifika programı ile tanıştım!

Aslında kendimi zorunda hissetmesem, bir daha asla sertifika programlarına katılmayacağım yönünde aldığım kararı uygulamaya devam ederdim. Çünkü şimdiye kadar yeterince boşa çaba harcadığımı görmekten bıkmıştım. Bu nedenle ilk aşamada insan kaynakları sertifika programı ilanını internette gördüğümde iyice bir araştırmadan yazılmayacağıma dair kendime söz vermiştim. Aslında insan kaynakları eğitimi almam gerektiğini uzun zamandır biliyordum. Çünkü okuldan yeni mezun olmuştum ve bir firmanın insan kaynakları departmanında asistanlık yapıyordum. Bir çömez olarak kendimi geliştirmem gerektiğini, sadece üniversite diplomamla yetinmemem gerektiğini söyleyen insan kaynakları departmanı müdürümüzün yönlendirmelerine uyarak bir eğitim kurumu arayışına giriştim. İnternette birçok eğitim programı, birçok farklı eğitim kurumu ile karşılaştım. Açıkçası hiçbiri beni tatmin etmedi, çünkü öğrencilik günlerimden kalma bir alışkanlıkla artık doğru ile yanlışı ayırabiliyordum. Yani boş lafa karnım toktu. Bu nedenle IBS Türkiye'ye ilk rastladığımda doğru yerde olduğumu anlamam çok da uzun sürmedi. Çünkü IBS Türkiye'nin sertifika eğitimi programları son derece dolu bir içeriğe sahipti. Bir kere teorik uygulamalara ek olarak verilen pratik derslerin bilgiyi pekiştireceğine inanıyorum. Ayrıca iş hayatına yavaştan adım atmış biri olarak, bunun normal iş yaşantımız üzerinde de pozitif bir etkiye sahip olacağından neredeyse eminim. İşte ben bu nedenle IBS Türkiyeyi seçtim ve bu kararımdan dolayı pişman olmayacağımdan da eminim!

Peki ya siz? Siz geleceğinize ne kadar çok yatırım yapabiliyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder