17 Nisan 2014 Perşembe

Mezuniyet ve Eksiklik

Üniversite’den yeni mezun oldum. Türkiye pazarında yaygın bir şekilde bulunan bir tekstil firmasının satış – pazarlama departmanına girdim. Okulda almış olduğum eğitimin yeterli olduğunu düşünürken, bir anda birçok eksiğimin olduğunu fark ettim. İş yerine daha yeni girmişken ve benden beklenilen birçok işi yeterince iyi düzeyde getiremeyince, haliyle istenilen verimi firma gösteremedim. Bu bende işimin gerektirdiği sorumluluğu yerine getiremediğimden dolayı çok rahatsızlık verdi. Ve bir çözüm bulmak için işim ile ilgili satış eğitimi almaya karar verdim.  Üstlerimle konuştum ve böyle bir eğitim alacağımı söyledim. Onlarda bu işin eğitimini en İstanbul Business School’da alabilirsin, dediler. Bende üstlerimin önerisi ile İstanbul Business School’a giderek satış eğitimim için kayıt oldum.
 satış eğitimi


İstanbul Business School’da satış ve müşteri ilişkeri programına kayıt olduktan sonra, bizlere 4 hafta boyunca cumartesi günleri vereceklerini ve toplamda eğitimin 34 saat süreceğini söylediler. Düşününce eğitim süresi az gibi gözükse de, aslında eğitim programınızı tamamladığınız zaman ne kadar yeterli bir zaman dilimi için ayarladıklarını görmüş olacaksınız. Böylelikle de  işinize en kısa zamanda dönmüş oluyorsunuz. 
 satış eğitimleri


Kurs eğitimine gelince, İstabul Business School’un satış eğitiminde öğrenmemiz gereken elzem bir eğitim vardır. MBA eğitimidir. MBA eğitiminde, müşterilerin ihtiyaçlarını anlama, analiz etme, güven yaratma ve müşterinin satın alma motivasyonunu arttırma konusunda  önemli eğitim teknikleridir. Bunun dışında beden dili, duygusal zeka ve empati, satış kapma teknikleri gibi daha bir sürü satış eğitimleri verilmektedir. Kursumu tamamladıktan sonra gönül rahatlığı ile işimin başına geçerek, sorumluluğumu artık rahatlıkla yerine getirebilmekteyim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder