13 Ocak 2014 Pazartesi

Eğitim ile Kendinizi Geliştirin

Üniversiteyi bitirdikten sonra dilimi geliştirmek için yabancı dil kursuna başladım. Kursum 6 ay boyunca sürecekti. Bu süre içerisinde bir işe girmek yerine çeşitli eğitim programları ile kendimi geliştirmeye karar verdim. İşletme bölümünü iyi bir derece ile bitirdim. Fakat İngilizce işletmeye zamanında puanım yetmediği için üniversiteyi Türkçe okudum.



Bu sebep ile kendimi yabancı dil konusunda yetersiz hissediyordum. Hızlı bir araştırma ile iyi bir dil kursu buldum ve başladım. dil kursu ile beraber meslek hayatımda bana oldukça faydası olacağını düşündüğüm satış eğitimi ve finans eğitimi kurslarına yazıldım. Bu konu da en az dil kadar önemli benim için. Ben zaten işletme bölümü mezunu olduğum için detaylı eğitim veren ve günlük hayatta kullanabileceğim bilgilerin yer aldığı bir program arıyordum. Bu tarz eğitimler genellikle kurslarda çok başlangıç seviyesi olarak veriliyor. Ben daha detaylı ve gerçekten iş hayatında kullanabileceğim bilgiler öğrenmek istiyordum. Bir arkadaşımın tavsiyesi ile İstanbul Business School ile tanıştım.



Burada birbirinden güzel ve faydalı eğitimler varmış. Hemen satış eğitimi ve finans eğitimi kurslarını araştırdım. İbs'den herkes çok memnun kalmış. Ben de öncelikle satış eğitimi kursuna kayıt yaptırdım. Gerçekten alanında uzman ve deneyimli eğitmenler ile oldukça faydalı bir eğitime başladım. Satış eğitiminden oldukça memnun kalınca hiç vakit kaybetmeden finans eğitimi kursuna da başladım. İki eğitimden de oldukça memnun aldım ve pek çok şey öğrendim. Herkese İstanbul Business School'u tavsiye ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder