20 Aralık 2013 Cuma

E-ticaret Eğitiminizi İbs'den Alın

E - ticaret günümüz pazarlaması için oldukça önemli bir kavramdır. Yeni pazarlama düzeninde her markanın bir e - ticaret sitesine ihtiyacı vardır. Online alışveriş gün geçtikçe daha çok hız kazanan ve herkes tarafından tercih edilen bir alışveriş yöntemi olmaya başladı. E - ticaret siteleri sayesinde ürünlerinize her yerden herkes ulaşabilir. Tüketiciler ise aradıkları her şeye sadece bir tık ile internet üzerinden sahip olabilirler.



E - ticaret sitesi kurmak için mutlaka deneyimli, eğitimli ve bilgili kişiler ile çalışmalısınız. E - ticaret uzmanı olmak için üniversitelerin işletme, pazarlama, reklamcılık gibi ilgili bölümlerinden mezun olabilir ya da İstanbul Business School gibi ciddi eğitim kurumlarından e-ticaret eğitimi alabilirsiniz. Bir kaç ay önce yeni pazarlama dünyasında yükselen mesleklerden bir tanesi olan e - ticaret uzmanlığı ilgimi çekmeye başladı. Pazarlama mezunu olduğum için kendimi e - ticaret uzmanlığına yakın hissediyordum. E - ticaret uzmanı olmak için ne gibi bir eğitim alabilir diye araştırmalara başladım.



Bütün araştırmalarımın sonucunda İstanbul Business School'un e-ticaret eğitimi seçeneğine ulaştım. Hemen gidip kendileri ile görüştüm. İbs'yi çok beğendim ve orada e-ticaret eğitimi ve dijital pazarlama eğitimi almaya başladım. Dijital pazarlama eğitimi konusunda da oldukça başarılı olan okulun kapıları herkese açık. Dileyen herkes buradan dilediği eğitimi alabilir.

http://www.ibsturkiye.com/sertifika-programlari/dijital-sosyal-medya-pazarlama-egitimi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder