18 Eylül 2013 Çarşamba

Reklamcılık Eğitimi ile Kariyerinizde Yükselin

Son dönemlerde oldukça popüler olan bir meslek de reklamcılık - reklam yazarlığı. Reklam yazarı olmak için üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun olmak ya da ciddi eğitim kurumlarının reklam yazarlığı eğitimlerine katılmak gerekmektedir. Reklam yazarı olmak için mutlaka çok okumak, araştırmak ve sürekli olarak yazmak gerekir. Dil bilgisine ve dilin kurallarına hakim olmak da oldukça önemlidir.



Reklamcılık eğitimlerinde çeşitli konularda başta yazarlık, strateji, pazarlama, ekonomi, psikoloji, görsel tasarım gibi konularda eğitimler verilmektedir. Reklamcılık eğitimini üniversitede alamadıysanız İstanbul Business School gibi ciddi eğitim kurumlarının reklamcılık eğitimi - reklam yazarlığı eğitimi gibi eğitimlerine başvurabilirsiniz. İstanbul Business School, uygulamaya dayalı ve çözüm odaklı eğitim sistemi ile herkese hitap eden bir eğitim sunuyor. İstanbul Business School'da profesyonel hayattan deneyimli ve uzman hocalardan dersler alıyor, onların deneyimlerini paylaşıyorsunuz.



Eğitim sistemi oldukça etkileşimli ve faydalı. Daha önce İbs'nin raklamcılık eğitimi sertifika programına katıldım. Gerçekten çok memnun kaldım. Hocalar oldukça tecrübeli ve konusunda uzmandı. Bu alanda kariyerini geliştirmek isten herkese İbs'yi tavsiye ediyorum. Reklamcılık eğitiminin yanı sıra pek çok faydalı eğitimi İstanbul Business School'da bulabilirsiniz. Pek çok faydalı eğitim arasında marka eğitimi, finans eğitimi, insan kaynakları sertifika programları, yönetim ve yöneticilik eğitimi, dijital pazarlama eğitimi gibi oldukça faydalı eğitimler bulunmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder