17 Eylül 2013 Salı

Çapa Makinaları Rahatlığı

''Bahçe işleri ile uğraşmaktan çok hoşlanıyorum. Boş vakitlerimin neredeyse hepsini evimin bahçesinde çapa yaparak, çim biçerek, yeni bitkiler ekip onları sulayarak geçiriyorum. Bahçe işleri ile uğraşmak benim için adeta bir terapi gibi. günün yorgunluğunu, yoğunluğunu ve stresini bahçe işleri ile atıyorum. Birbirinden güzel çiçeklerim ile vakit geçirmek benim için oldukça keyif verici. Bahçe işlerinde bana yardımcı olması için Evidea isimli bir online alışveriş sitesinden Grillo G 85 D Subaru EX 27 Benzinli Çapalama Makinesi modelini ve Einhell BG-EM 1336 Elektrikli Çim Biçme Makinesi modelini satın aldım. İkisinden de çok menunum. Çapa makinaları özellikle bahçe işlerinde çok büyük yardım sağlıyor. Grillo G 85 D Subaru EX 27 Benzinli Çapalama Makinesi, 3 + 1 vitesi ve kuşunsuz benzin özelliği ile çok pratik ve kullanışlı bir çapa makinası.''


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder