10 Eylül 2013 Salı

Annenize Reklamcı Olduğunuzu Söyleyin, O Sizi Öyle Bilsin!

Reklam sektörü şaşalı, renkli, eğlenceli, zıpır ve cazip bir sektördür. Kazanılan yüksek maaşlar, büyük, rahat, oyun konsolları ve çeşitli eğlencelerle dolu ajans ofisleri, renkli reklam çekimleri, ünlüler dünyasıyla dirsek teması halinde olma gibi noktalar; sektörü dışarıdan bakıldığında inanılmaz çekici kılar. Bunun yanında esnek çalışma saatleri, uzun mesailer, stresli iş akışı gibi noktalarsa sektörün içine girildiğinde görülebilecek olumsuz noktalardır. Reklamcılık sektörüne girmek isteyenler, öncelikle sektörde karşılaşabilecekleri sorunları tanımalı ve bu sorunların üstesinden gelebilecek donanıma ulaşmalıdır.

Reklamcılık Eğitimi


Reklamcılık eğitimi, teoriden çok pratiğe dayalı bir eğitim dönemi gerektirir. Üniversitelerde verilen reklamcılık eğitimi öğrenmenin teorik yönünü tamamlasa da, pratik yönden eksik kalan yetenekler işi sahada deneyerek öğrenme ihtiyacı duyuyor.

IBS'in reklam yazarlığı eğitimi, üniversitelerin reklamcılık bölümlerinde reklamcılığın teorik bilgilerini alan ya da farklı bir dalda eğitim alıp reklam yazarı olmak isteyen kişileri sektöre hazırlayan önemli bir eğitim programı. Daha önce sektördeki birçok ajansta reklam yazarı ve üst düzey kreatif olarak görev alan İlkay Yıldız tarafından verilecek eğitim, sektörde reklam yazarlığı yapmak isteyenlere kazanılması gereken yaratıcı düşünme tarzını, reklam yazarlığı yaparken karşılaşılacak kavramları ve izlenmesi gereken yolları gösteriyor.

Reklam Yazarlığı


4 hafta sürecek eğitim sonunda katılımcılar, reklam sektöründeki pratik mantığı benimseyecek ve sektörde yaşayacakları olası problemleri aza indirecekler.

Reklam sektörüne girmek istiyorsanız, bu eğitim sizin için sektörün başlangıcı olacaktır. Kim bilir, belki de sektörün ihtiyacı olan o yaratıcı beyin sizsinizdir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder